onsdag 18 juli 2012

Älskade skitunge!!!

Min underbara fantastiska skitunge har gjort av med min bilnyckel.

Precis som sin bror, när han var i ungefär samma ålder, så tycker hon om att leka med mina nycklar. I vanliga fall är det lugnt för då sitter den i nyckelknippan tillsammans med resten av mina nycklar. Idag gjorde den inte det, den var lös. Ja kan vara så att det var liiite korkat att inte ta nyckeln ifrån henne direkt när jag såg att hon lekte med den, men nu gjorde jag inte det ;)

Precis som sin bror, när han var i samma ålder, har hon nu alltså gömt den för mig. Jag kommer ingenstans. TACK svärmor för att du hämtade Caspian idag :) för vagnen, den ligger ju i bilen....som är LÅST!!!!

På tal om hennes storebror så har hittat ett nytt favorit program. Vampyrskolan. Gulligt tycker ju jag.. Fast inte när jag fått spola tillbaka samma avsnitt 4 gånger ;)

Vampyrskolan och skorpor är vardagslyx för min lilla prins :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar