onsdag 18 juli 2012

Vardagslyx

Idag har jag varit på BVC med Elvira. Kollade vikt och längd. Hon är fortfarande inte gått upp tillräckligt enligt bvc-sköterskan, efter att hon var sjuk. Fast inget allvarligt, hon har ju iaf gått upp så det e huvudsaken!! Hon funderade lite på Elviras feber som hon har haft nu i två-tre dagar, var nog lite "orolig" för att det skulle vara UVI igen. Hoppas bara det är tänder eller bara lite allmän feber :)

Efter vi varit på BVC så somnade tösen och då passade jag på att koka lite te och plockade fram mina ny köpta skorpor. Det var några nya, ja nya för mig iallafall :p skorpor med müsli. Lät skumt tyckte jag, men som skorpälskare kunde jag ju inte låta bli.
Dom var faktiskt goda!



Jag har sagt det förr och jag kan säga det hundra gånger till, men te och skorpor är vardagslyx!! Fattar inte varför men jag älskar det!! :p tur man inte har så mycket krav här i livet :p

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar