onsdag 18 juli 2012

Loppis


Kära vänner!!!

I helgen hålls det loppis till förmån för Cancerfonden. Platsen är Mönsterås - Trollsjövägen (Nynäs). Fina människor, som är lika trötta på att folk i sin närhet drabbas av den här skit-sjukdomen som vi andra, har dragit igång den här loppisen.

Vi har startat en insamling, där alla pengar för loppisen kommer sättas in.

Jag kommer ha en "tema-dag" här snart, kommer skriva om just cancer och om hur det är att vara anhörig. Tankar - Känslor - Råd.

Som jag nämnt innan har blanda annat min älskade svägerska, min morbror och Rikards mormor drabbats av den här förbannade sjukdomen. Så, tyvärr får jag nog säga, ligger detta mig "varmt" om hjärtat..

Nu gråter min älskade lilla dotter så ni får bara ett litet inlägg av mig idag!

Fast snälla fina människor kom på lördag!!!!
Lekplatsen på Trollsjövägen (Oknö)
Mellan 11-16

Läs gärna mer om loppisen HÄR

Vill ni lämna ett bidrag till insamlingen? Kan ni göra det HÄR, eller klicka på länken högst upp på höger sida här i bloggen! Tack på förhand!

2 kommentarer:

  1. Tack för att ni engagerar er och samlar in pengar till Cancerfonden!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Känns bra att vi kan bidra med något!! Att det sen har gått så mycket bättre än vad nån av oss någonsin hade kunnat ana känns ju bara helt fantistiskt!!!

      Tack för att du tagit dig tid att kommentera!

      Radera