måndag 16 juli 2012

busunge!!!

Skulle vara duktig och plugga e runda nu på fm, men jag hittade inte mina böcker. Jag letade ÖVERALLT, visste att sist jag såg dom så var dom här i vardagsrummet, på bordet. Fast nu fanns dom inte här, jag letade över och under skåpen, letade i skåpen, kollade under bordet, flyttade till och med sofforna för att se om dom låg där. Inga böcker...däremot ett gäng leksaker och ett gäng strumpor :p

Kan lugnt säga att paniken började sprida sig :( Till slut slog det mig, vem skulle kunna ha tagit mina böcker? Jo självkalrt min älsklings prins, vart kan han då ha gömt dom? Joo självklart i hans fina grodtält ute på altanen.. Jepp där låg dom!! Vet inte om jag ska tolka det som om han tycker att jag pluggar för mycket eller att han kommer bli en söt liten pluggis ;)

Vad han än blir så är han utan tvekan vår lilla busunge!!!

4 kommentarer:

  1. HAHAHA det är ju ren poesi! Älskade Caffan-banan!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha lätt för dig att säga, inte dina böcker han gömde *skratt*

      Radera
  2. Hahaha lille busunge. Lite Emil över honom

    SvaraRadera