måndag 16 juli 2012

Gårdagen

Gårdagen spenderades i Mörrum, vi åkte till Laxens hus. Jag var där för mååååånga år sedan med min kära vän Lilli (Helena). Det var kul att åka dit igen så här många år senare och vara där med min familj. Caspian tyckte det var otäckt att gå över ån, för det lät ju massor från vattnet. Fast han tyckte det var kul att titta på "Ankavankan", och att titta på fiskarna. Hade varit mysigt att sitta vid ån och fika, fast det får vi ta nån annan gång :)

Vi kommer ju åka det hållet i framtiden när vi åker er till Skåne. Jag vet det är inte det snabbaste och det är tråkigt med kamerorna, fast jag gillar att köra det hållet iaf. Det är mysigare på nått sätt. Där är fler ställen att stanna och fika på :p

Här kommer några bilder från gårdagen!!











Sonen och jag har samma förkärlek till dessa varelser... Underbara varelser!!!




Bjuder även på lite bilder på mig, så här går det när jag har tråkigt, då kommer "ful-minerna" fram :) Ja jag e lite halvknäpp, men vem är inte det?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar