tisdag 13 november 2012

De nya livet..

Jaha då kör vi på nytt igen. Känns som om jag bytar lite karaktär på den här bloggen. Kommer från och med idag FÖRMODLIGEN mest handla om min viktkamp och min träning. Självklart om mitt liv runt om kring med, men känner jag mig själv rätt så kommer det vara mycket av de andra (träning, vikt och hälsa).

Förra veckan startade vi, så i måndags var det vägning. Resultatet var -2.4kg. Detta TROTS två dagar som vi "fuskade". Så det känns som en helt okej start. Igår satte jag även upp massa delmål för min viktnedgång. Första delmålet är om 22 veckor så nu jävlar ska jag ligga i och kämpa för att jag ska KROSSA de "minimum" mål som jag satt upp :)

Idag har jag även bestämt mig för är i sommar ska jag genomföra tjejmilen och mini triathlon. Jag vet inte hur det ska gå men det ska bli kul som fan att kämpa för att klara av det. 

Har även gått med i något som heter Lifestyle på gymmet. Det ska bli riktigt spännande.Visst det kostar lite, fast det är värt det, utan tvekan. 

Nu ska jag strax hämta min lilla tös på dagis.

Ta hand om varandra!!


GLÖM EJ!!!

Insamlingen är fortfarande igång så om du vill skänka en liten summa så gå det enkelt. 
SMS:a BESEGRA 6363 till72988 för att skänka 50 kr till insamlingen. Om du skriver in ditt namn efter insamlingens idnummer kommer det att synas på gåvan. Annars blir din gåva presenterad som anonym.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar