torsdag 15 november 2012

Hälsoanalys..

Ja imorgon ska jag göra en hälsoanalys på gymmet. Vet inte om jag är jätte laddad för det. Fast det blir nog bra imorgon. Idag har inte varit en så bra dag, eller ja dagen har varit jättebra, det var mer kvällen som inte blivit så som jag hade hoppats.
Vet egentligen inte vad det beror på, visst det har nog varit lite mer tjafs från barnens sida ikväll än vad det brukar vara. Fast det känns som om jag inte haft tålamod alls. Blir nog bättre efter lite sömn.

Barnen och jag har varit en runda på IKEA idag, dom var jätteduktiga, förutom att Elvira kastade två ljus ur vagnen..ni kan ju gissa hur dom såg ut :)

Nu ska vi laga lite mat, sen blir det sängen...


2 kommentarer:

  1. Lite sömn kommer nog hjälpa ska du se, man kan inte alltid ha tålamod.
    Håller tummarna för dig i morgon och din analys, vågligt av dig. <3

    SvaraRadera
  2. Tävling - vinn valfritt smycke!
    http://lifeofnicco.blogg.se/2012/october/tavling.html#comment

    SvaraRadera