tisdag 19 juni 2012

det ändras snabbt här i världen...

ja herregud vilken dag gårdagen var..det jag trodde jag skulle berätta för er idag blev inte så. Iallafall inte än, jag hoppas att jag får lite goda nyheter snart.

Idag blir det lite plugg som vanligt, men jag och viran ska även en runda till BVC. Hon ska vägas och mätas. Det var en halv evighet sen sist så ska bli kul att se hur stor min lilla tjej har blivit. Växer så himlans fort!! Det slog mig för ett tag sen, det blir ju ändring där med, vi får ju nya BVC sköterskor.. lite trist för vi trivs så bra, dock så blev jag lite glad för jag kom på att vår första bvc-sköterska C som vi hade när Caspian var liten jobbar ju där nu. Så jag tänker försöka få henne. Hade varit kul, hon är så mysig. :)

letar frisyrer och tips på färg för fullt just nu.. blir så sugen på att göra allt samtidigt.. Är så glad att jag hittat en underbart frisör, bästa jag haft på måååååånga år! Så vill ni bli fina så rekommenderar jag helt klart Salong e.m.m.a!! Fantastiska som bara den! =)
Som sagt på torsdag ska jag dit, har även bokat tid till finaste Mortima, ska bli kul och se vad hon ska göra med sitt hår. En skönhet klär ju i allt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar