tisdag 19 juni 2012

midsommarplaner

hjälp!! ja då har jag tydligen bestämt att vi ska ha midsommar här i år. Ville gärna ha det hos oss i år eftersom det är sista midsommar som vi bor i de här huset. jag har suttit lite idag och försökt planera vad vi ska äta, dricka och vad vi ska göra. Vi är ju ALLTID annars i Rockneby hos våra finaste vänner. Vi har alltid hur kul som helst där så jag hoppas att vi får lika kul här i år :) Dock hoppas jag att vi slipper några trasiga fönster ;) Inga fotbollar i närheten av mina fönster TACK!! :p

Har ni några idéer på aktiviteter+mat till midsommar så mottages dessa väldigt gärna! Ja förresten om ni har nått bra recept på välkomstdricka så vill jag gärna ha lite råd!!!!!!

Just nu har vi en tacopaj i ugnen och snart är det fotboll. Hoppas dom spelar bra ikväll. Kämpar lika mycket som jag tyckte dom gjorde i förra matchen, även om det inte gick hela vägen då så hoppas jag att det gör det idag.

bjuder på lite random bilder




1 kommentar:

  1. Jag kan en hel del roliga lekar, men svårt att förklara så här i en kommentar :)

    SvaraRadera