tisdag 17 juli 2012

plugg och packning

Nu har jag varit duktig och gjort klart nästan en av uppgifterna i nästa inlämningsuppgift. Känns bra, ska försöka bli klar med den denna veckan så jag kan börja på socialt behandlingsarbetets inlämningsuppgift nästa vecka. Första gången jag känner mig lite stressad över plugget nu faktiskt. Fast det är mest för att jag vet att den veckan vi flyttar jag har hur mycket som helst att göra med plugget. Vet inte hur jag ska hinna med allt, fast det gör man alltid :)

Tänkte ta en liten paus i några minuter sen ska jag se om jag förmår mig själv att packa ner i alla fall lite. MÅSTE ju verkligen komma igång och se till bli färdiga... Någon som känner sig manad att komma hit och packa??? Ni är så välkomna i så fall!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar